Ich vnímanie verejnosťou je dlhodobo ambivalentné až kontroverzné; časť verejnosti má k nim vyslovene negatívny vzťah, najmä ak sa za výstavbou skrýva demolácia histórie. Príchod novej generácie, ktorá je menej poznačená minulosťou, podporil opačný trend; niektoré sa transformujú na miesta atraktívne pre slobodnú kultúru, umenie i novodobú kaviarenskú a gastro scénu, v kontraste s režimom, počas ktorého vznikli. Máme medzi nimi novodobé kultúrne pamiatky i také, čo pred údajnú nehospodárnosť padli. Všetky sú svedkami dejinných udalostí a viditeľne ovplyvnili charakter Bratislavy.
Záblesky z ulíc hlavného mesta a južného pohraničia sú základnými námetmi autorovej tvorby. Citlivé vnímanie okolitého prostredia a atmosféry sa však nesústreďuje iba na exteriéry a architektúru; súčasťou tvorby sú experimenty aj figurálne kompozície. Badať v nej vplyv analógovej fotografie a práce s grafikou. Každé dielo sa zjednodušene upriamuje na jedinečnú kompozíciu daného miesta alebo objektu; ich tvar nedefinujú línie, ale kontrast svetla s tieňom. Všetky sú v zárodku v noir tónoch, následne niektoré autor posúva na hranice pop-artu. Väčšina exteriérových kompozícií sleduje stret urbanistických zásahov, architektúr rôznych uplynulých dekád od historickej zástavby spred minulého storočia a často sú odkazom na obdobie detstva v 90-tych rokoch. Súbežne s maľbou sa podieľa graficky i textovo na príprave informačných materiálov pre bratislavský dopravný podnik a pravidelne pozoruje ulice Bratislavy spoza riadiaceho panelu električky.
Vstup voľný










