iná akcia
prednáška / diskusia
Trendy v online marketingu

Tancujú vám pred očami škrečky v spodnom prádle a v sprche si spievate už iba piesne o úverových certifikátoch? Tak potom dobre viete, že svet reklamy nikdy nespí a šikovné hlavy nášho marketingu každým dňom dosahujú nové úrovne efektivity a kreativity.

Táto akcia sa konala v minulosti

Zaujíma vás, ako sa dnes vyvíjajú trendy online-u, alebo túžite zistiť, ako si aj v pandémiou unavenom svete vybudovať úspešnú značku, udržať si flow a nestratiť prehľad o inováciách? Nechajte si poradiť od odborníkov a príďte sa inšpirovať radami v prednáške Michala Pastiera z agentúr Zaraguza, Darwin & the Machines a GoBigname, Petra Šeba z PS:Digital a Mareka Šulika z Isadore. 

Zaraguza / Michal Pastier (Co-owner)
Never stop evolving - Ako využiť nové príležitosti a posunúť svoju značku od bežných kampaní ku dlhodobej efektivite. Príklady, štúdie, výsledky.

PS: Digital / Peter Šebo (Founder & CDO)
Trendy sú brandy! - Brandbuilding nie je ničím novým, ale v online marketingu sa doteraz značky skôr sústreďovali na PPC kampane, vychytávky, či technologické novinky. (Nielen) korona však ukázala, že budovanie brandu (aj v digitáli) je skvelou prípravou na horšie časy a pre mnohých „novým trendom“ pri plánovaní svojich marketingových aktivít.

Isadore Apparel / Marek Šulik (Head of Digital Marketing)
Ako sa zmení reklama v online prostredí? Od mikro cielenia späť k masovému zásahu - Zlaté časy online reklamy bez pravidiel a obmedzení sa končia a do popredia sa dostáva ochrana súkromia užívateľov. Ako sa zmenia online kampane v najbližších rokoch a ako sa na to pripraviť v dostatočnom predstihu?
Moderátorom večera bude Filip Kuna.

Zaraguza
Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom či boj Popradskej kávy s kofeínovým snobizmom... Táto digitálna/reklamná agentúra sa nebojí odvážneho marketingu a preto jej dôverujú giganti ako Orange, Škoda alebo Slovenská sporiteľňa. S ich portfóliom priamo úmerne rastie počet úspechov korunovaných množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším triumfom rok 2016, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentúra zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.

PS:Digital
Kampaň pre združenie Brániť sa oplatí Slovensko a Ministerstvo vnútra Novodobí otroci, kampaň pre mladých pre Tatra Banku ale aj vzdelávanie o digitálnom marketingu vypĺňa čas tejto agentúry so špecializáciou na sociálne médiá. PS:Digital, ktorá vznikla v roku 2014, svojim klientom prináša kreatívne a efektívne riešenia s využitím najnovších možností digitálneho marketingu. Okrem komplexných digitálnych kampaní ponúka aj špecifické služby podľa potrieb klientov a partnerov. Táto agentúra má na konte ocenenia Zlatý a Strieborný klinec.

Vstupenky za 9€

FB event

Akciu a všetky informácie o nej pridal na Citylife.sk priamo organizátor Digital Marketing Club. Redakcia nezodpovedá za prípadné nepresnosti, chyby, a zmeny. Ak organizujete akciu, na Citylife.sk a Kidstown.sk ju môžete pridať na adrese pridaj.citylife.sk.