prednáška / diskusia
SmartTalk: Trendy v online marketingu

Nasmerujte svoj biznis v ústrety novým marketingovým trendom. To, čo bude frčať v najbližšom období nám ukážu rakety slovenskej reklamy – agentúry Zaraguza, Core 4 a Socialists. Príďte sa inšpirovať ich nápadmi a víziami v podnetných prednáškach a zapojte sa s nimi do diskusie.

 

Táto akcia sa konala v minulosti

Moderátorom večera bude Kamil Aujeský.

Zaraguza
Kofola a šušlajúci pes s otázkou: Dáš si fofolu?, netradičné novoročné PF-ko Alcowebizer, Tajomstvo pravého kávičkára pre Popradskú kávu, Moja krvná skupina, Knižná výzva, Tatra Academy s Rytmusom,... V portfóliu tejto úspešnej digitálnej/reklamnej agentúry je viacero úspešných kampaní. Lokálnu kreativitu sprevádzajú svetové úspechy korunované množstvom ocenení (Golden Drum, EUROBEST, PIAF, Festival of Media, EFFIE, FLE media awards, EFFIE Slovakia, Zlatý klinec). Z nich bol najväčším úspechom minulý rok, kedy získali Golden EuroEFFRIE za fofolu ako jediná agentára zo Slovenska a Česka, ktorej sa to podarilo, alebo rok 2012, kedy ju Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré túto sieť využívajú najefektívnejšie. Zaraguza vznikla v roku 2008, dnes má pobočku aj v Prahe a pre svojich klientov pripravuje komplexné komunikačné ekosystémy, ktoré spájajú online s offline-om.

Core 4
Selassie v kampani pre Slovenskú sporiteľňu, imageová kampaň pre rádio Europa 2, celosvetovo úspešný majákový web. To je len výber z toho, čo má v portfóliu Core 4. Tá je už od roku 2000 agentúra s najdlhšou praxou v digitálnom biznise na Slovensku. Postupne sa vyvinula z čisto technologickej online agentúry na fullservisovú značku s digitálnym DNA. Pre najväčšie značky rozbiehali prvé social media profily na Slovensku, vytvorili projekt Viva Ulica, majú za sebou komplexné kampane s top 3 slovenskými influencermi a sú jednou z dvoch slovenských agentúr, ktoré uspeli v svetovej súťaži Facebook Studio Awards.

Socialists
Na trhu sú len pár rokov, ale rastú raketovo. Digitálna agentúra sa špecializuje na tvorbu dlhodobej social stratégie, inovatívne rozpracovanie online a Atl kampaní pre prostredie sociálnych médií, ideamaking, tvorbu a správu obsahu, ako aj koncepčnú prácu s influencermi a komunitou. V portfóliu má značky ako Škoda, Zlatý Bažant, FunFón, Tuli, Lunter a iné.

Po prednáškach vás čaká networking na bare.

Udalosť na Facebooku.