prednáška / diskusia
Michal Pastier: Ako postaviť vlastnú značku produktu v dobe chaosu a nepozornosti
Nešpekulovať a makať! Prichádza praktický sprievodca, ktorý vám ukáže, ako rýchlo a efektívne vybudovať značku od piky!
15.10.2024, Ut
Kácečko
19:00

Pätnásť rokov skúseností zhrnutých do jasných bodov, podľa ktorých zistíte, čo funguje, čo je len hype, na čo si dať pozor alebo čo má najväčší dopad. Skúsený podnikateľ a marketér Michal Pastier predstaví nové príklady a inšpirácie vhodné pre každého, kto by chcel niečo svoje vymyslieť a predávať. Ukážeme si, ako nedúfať v reklamu, ale stavať produkty tak, že oni samé budia záujem. Či už chcete vlastnú značku nápoja, výživového doplnku, kozmetiky, alebo oblečenia, táto prednáška vás nadchne a nakopne. 

Michal Pastier bude pútavo rozprávať o tom:
— čo je dobrá značka a ako ju vybudovať tak, aby uspela
— ako postaviť značku rýchlo a efektívne
— aké sú jednotlivé kroky pre rôzne fázy firmy či projektu
— čo dlhodobo funguje a čo je len trend, hype
— čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu
— na čo si dať pozor

Michal Pastier
je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek, ako aj zatraktívnenia tých existujúcich. Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30. S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne. Jeho tím vyhral pre Slovensko prvú zlatú Euro Effie za najefektívnejšiu reklamnú kampaň v Európe, Grand Prix za najefektívnejšiu kampaň na YouTube, YouTube Works, obsadili až desať miest v prvej pätnástke rebríčka najúspešnejších reklamných spotov Ads Leaderboard v regióne, ako aj historicky prvé ocenenie Cyber-Young Lions z najprestížnejšieho festivalu reklamy na svete Cannes Lions. Svoje skúsenosti chce preniesť najmä k lokálnym firmám a zakladateľom a povzbudiť ich, aby mysleli svetovo. Aj preto vznikli brandingové štúdio GoBigname a hybridná agentúra Darwin & the Machines, ktorých cieľom je tvoriť konzistentnú a efektívnu komunikáciu značiek od globálneho názvu a brand kódov po dlhodobé kampane.

Vstupné: predpredaj 10€