Ponúkajú triezvy pohľad na zacyklené partnerstvá, z ktorých sa nedá vyjsť. Dialógy sú racionalizované, ale uchovávajú si isté tajomstvo či pracujú s momentom prekvapenia, ktorý obracia situáciu v prospech opačnej strany. Hoci politickú situáciu jednotlivé výstupy zďaleka obchádzajú, sú založené na manipulatívnosti, nerovnom partnerstve, rôznych patológiách.
"Azda okrem jediného výstupu (Kráľovský otec) dialógy nejdú na hranicu absurdnosti, neprezentujú devalváciu hodnôt a neschopnosť komunikácie, ale akýsi tragický štandard našich bežných životov.“ (Dária Fojtíková Fehérová)
Účinkujú: Michaela Fech, Jozef Chmel, Martin Kollár a Peter Tilajčík
Výtvarné riešenie: Miriam Struhárová
Hudba: Lucia Piussi
Réžia: Blaho Uhlár
Geert Hofstede, holandský sociológ (1928 – 2020) Prvým a mimoriadne zaujímavým výsledkom je, že Slovensko dosahuje na škále vzdialenosť moci najvyššie skóre medzi všetkými krajinami na svete (!). Vysoké skóre na uvedenej škále znamená, že sa v krajine intenzívne prejavuje mocenská hierarchia. Mocní členovia organizácie (napríklad vo firme) či inštitúcie (napríklad v rodine, škole) konajú častejšie autokratickým spôsobom; menej mocní zase zažívajú strach a relatívne ľahko sa mocným podrobujú. (Citované z článku Dušan Fábik: Prečo Slovensko podlieha ruskej propagande? v Denník N zo dňa 22. augusta 2023.)
Vstupné: predpredaj 14€ / zľavnené 8€