Prehliadky budú zverejnené priebežne na visitbratislava.com/somdoma a na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a YouTube, moderuje ich Michaela „Kicka“ Kicková. O informácie sa postarali profesionálni bratislavskí sprievodcovia, ktorí sa snažili obsah každej časti zhrnúť do 3 - 5 minút.
Okrem projektu Turistom vo vlastnom meste je na webe BTB zverejnený aj priebežne aktualizovaný zoznam mnohých bratislavských inštitúcií ako múzeá, galérie, divadlá, reštaurácie i e-shopy lokálnych dizajnérov, ktoré ihneď zareagovali na situáciu a vytvárajú online obsah, livestreamy, poskytujú okienkový predaj alebo donášku. Stránka ponúka virtuálne prehliadky a online kamery mesta, či výučbu cudzích jazykov.
Pre BTB nejde o ojedinelú aktivitu. Už niekoľko rokov po sebe sa venuje aj video tvorbe, ktorú využíva na prezentáciu Bratislavy a jej regiónu doma a v zahraničí. Okrem mesta prezentuje aj svoju turistickú kartu Bratislava CARD City & Region, svojich členov, rôzne podujatia a produkty cestovného ruchu. Aktuálne natáčanie však bolo špecifické vzhľadom na prebiehajúcu karanténu, ktorá zmenšila tím na 3 ľudí a v obmedzenom režime to stihla za pár dni natáčania.