Stará tržnica bude dejiskom nového festivalu Bratislava Brand Festival. Plná vôní, chutí, zážitkov, symbolov, poznania, krásnych dizajnových vecí, ktoré symbolizujú Bratislavu.
Každý ju môže prísť ochutnať – svojimi zmyslami i srdcom. Ochutnať, zdieľať s druhými a diskutovať. Veď samotné mesto tvoria predovšetkým ľudia.
Bratislavská organizácia cestovného ruchu (Bratislava Tourist Board) sa rozodla po prvýkrát zorganizovať toto netradičné podujatie, ktorým chce od piatku 25.4. do nedele 27.4. 2014 upriamiť pozornosť a vyvolať živú diskusiu medzi obyvateľmi o najvýznamnejších symboloch a značkách, ktoré robia Bratislavu Bratislavou.
Ako organizácia zodpovedná za koordináciu a propagáciu mesta ako turistickej destinácie sa snaží nanovo definovať najvýznamnejšie atribúty a jedinečnosti, ktoré by mali atraktívnou formou prilákať návštevníkov. Vytvoriť nezameniteľnú značku destinácie, ktorú po určitom čase dokážu dobre rozpoznať aj v zahraničí, je jedna z najťažších úloh. Tak pre krajinu, určitý región, ako aj pre mesto.